Přeskočit na hlavní obsah

Akademická zvědavost.


Varování není vhodné pro málo úchylné jedince


Dnešní článek bude poněkud zvláštní. Dnes se totiž zamyslíme nad tím jak moc vás může v očích vašeho okolí shodit tak jednoduchá věc jako je akademická zvědavost. Přijde vám to divné ?

Víte ona pointa je taková že moje akademická zvědavost se vztahuje na poměrně netradiční věci což je u tak choré a úchylné mysli jako je ta moje asi očekávatelné. Vezmu to rychle a jednoduše ať odradím většinu z vás od čtení dalších řádků. Napadlo vás někdy kolik asi spermatu vyprodukuje při vyvrcholení kůň ? Ne mě ano  je to průměrně 70ml ( rozmezí je 30 až 250ml !) a už u této otázky vyvstává ten problém že i když přemýšlíte pouze teoreticky tak pořád přemýšlíte o koňském penisu a to pro vaše okolí asi nebude zrovna přijatelné téma. Samozřejmě na druhé straně je vždy nutné se zamyslet zda se jedná opravdu pouze o vaši akademickou zvědavost a zda se za ni jen neschováváte. Já vždy říkám nic proti ničemu, ale je důležité přiznat si sám sobě co máme a nemáme rádi. Já za sebe můžu říct že můj zájem o sexualitu zvířat je čistě akademický s výjimkou právě koní u těch je můj zájem o dost větší pač už to beru jako hodně vtipné hobby . Nejde o to že by mě to osobně nějak naplňovalo , ale vzhledem k tomu že si kvůli mým úvahám výše ze mě většina přátel střílí tak jim to náležité vracím dalšími a dalšími fakty které oni opravdu nechtějí slyšet. Například že do kobylí vagíny se s přehledem vejde lidská hlava. a pokud s kobylou souloží člověk je jistá šance že si toho kobyla ani nevšimne vzhledem k velikosti lidského penisu. 😂

Ale pryč od Zoofilie té se tento článek týkat nemá pouze my myšlenky trochu utekli omlouvám se vám milí čtenáři. Například další zajímavou teoretickou myšlenkou je pokud ženský orgasmus funguje v kruzích kolik jich za sebe můžeme vlastně zacyklit ? Tady je odpověď velmi jednoduchá je to opravdu velmi individuální teoreticky řekněme že jich můžeme v cyklu provést nekonečně mnoho až do kompletního vyčerpání a zhroucení ženského organismu. Realita je taková že při dobrém cvičení se tedy můžeme opravdu dostat do neomezeného cyklu. Rekord u ženy je údajně 134 orgasmů za hodinu. Bohužel zdroje tohoto faktu jsou opravdu mizivé takže bych mu spíše nevěřil, ale to nic nemění na faktu že ženský organismus by toho teoreticky opravdu schopen byl oproti tomu muž končí na nějakých 16 orgasmech za hodinu a to je dost heroický a teoretický výkon.

A takovými otázkami bych mohl pokračovat dál některé jsou méně kontroverzní některé více. Poselství je ale jednoznačné pokud vás touha po vědění vede k dosti ošemetným tématům tak je občas dobré o těchto faktech následně nemluvit. A hlavně vždy si uvědomte co je ještě akademická zvědavost a co už hledáte proto že se vám to prostě fakt libí. Občas je prostě lepší si svou ujetou zálibu přiznat. Takže já začnu takový MLP Futy nejsou úplně k zahození 😂😂😍 A co vy máte taky nějakou historku ohledně vaší zvědavosti nebo nějaké téma dokonce přerostlo v koníček ? Nebojte se podělit do komentářů tady jste mezi svými uchylnosti zdar !! A varuji obrázky pod článkem pouze pro silné povahy. 😈😈
Mňamka 😍😍😍

"Každý má svého koníčka"

Komentáře

  1. Ze zvědavosti jsem tenhle blok vyhledal po přednášce. Im not disappointed

    OdpovědětVymazat
  2. Z akademické zvědavosti jsem si článek akademická zvědavost přečetl radši dvakrát

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za názor :P

Populární příspěvky z tohoto blogu

Futanari

Pokud nevíte co je Futanari :  https://en.wikipedia.org/wiki/Futanari Spoustě lidem při prvním setkání s Futanari vyvstane na mysl jen jedno slovo "PROČ ? " Což je přesně téma dnešního článku. Proč je na světe spousta lidí které tento fandom uchvátil. Milovníků Futanari je na světe víc než by se zdálo páč bohužel spousta z nich to veřejně nepřizná jako by se mělo jednat o něco špatného. Já se za sebe klidně přiznám že Futy rád mám je to hezká ukázka toho jak si autor může vyhrát a povznést obyčejnou erotiku na umění. Jak jsem kdysi řekl na jedné párty s přáteli : " Když má holka hezký obličej a dobrý kozy tak jí ho klidně vykouřím." a to je svatá pravda, ale dost o mě. Přeci jen abych vám dokázal že nejsem jediný tohoto názoru musím se pokusit zodpovědět otázku "proč?". Jedním z názorů je jednoduchá rovnice : " Female form = hot Penis = hot Female form with a penis = double hot " Jak snadné že ? Bohužel je my jasné že pro spousty z