Přeskočit na hlavní obsah

Futanari



Pokud nevíte co je Futanari : https://en.wikipedia.org/wiki/Futanari



Spoustě lidem při prvním setkání s Futanari vyvstane na mysl jen jedno slovo "PROČ ? " Což je přesně téma dnešního článku. Proč je na světe spousta lidí které tento fandom uchvátil. Milovníků Futanari je na světe víc než by se zdálo páč bohužel spousta z nich to veřejně nepřizná jako by se mělo jednat o něco špatného. Já se za sebe klidně přiznám že Futy rád mám je to hezká ukázka toho jak si autor může vyhrát a povznést obyčejnou erotiku na umění. Jak jsem kdysi řekl na jedné párty s přáteli : " Když má holka hezký obličej a dobrý kozy tak jí ho klidně vykouřím." a to je svatá pravda, ale dost o mě. Přeci jen abych vám dokázal že nejsem jediný tohoto názoru musím se pokusit zodpovědět otázku "proč?". Jedním z názorů je jednoduchá rovnice :
"
Female form = hot
Penis = hot
Female form with a penis = double hot
"
Jak snadné že ? Bohužel je my jasné že pro spousty z vás to takto nefunguje. S touto definicí budou souhlasit převážně hodně úchylní a bisexuální jedinci. Jako třeba já 😃 Takže si to trochu rozvedeme. Dá se říct že kombinace penisu na ženském těle je kombinace toho nejlepšího z obou pohlaví a vzhledem k tomu že Otaku komunita ve svém jádru většinou není zrovna homofobní tak to je pro spoustu jedinců vzrušující.  Najde se i dost lidí co Futy mají rádi prostě jen pro to že je to tak kontroverzní a spoustu lidmi nenáviděný fetiš. To jsou asi ty nejčastější důvody. Stále to nechápete ? Tak to prostě není nic pro vás, neboť o Futanari se dá říct to co o každém fetiši lidem se to líbí páč se jim to prostě libí a nepotřebují důvod 😂😂

A na konec odkaz na jednu poměrně starou ale dobrou diskuzi na toto téma:


Komentáře

  1. I když nejsem bisexuální , tak mě to baví je to totiž neskutečně zajímavé .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za názor :P